woensdag 10 juni 2009

Nog meer dans kleding

Aankomend weekend zijn de jaarlijkse dansvoorstellingen van de dansschool waar mijn meiden les hebben. Er zijn 3 voorstellingen. Daarin danst Jajeri 1 keer en Quinty 3 keer. Voor de musical les maakte ik catsuits. Voor de streetdance voorstellingen van de meiden is kleding gekocht. En voor de ballet moest ik nog een rok maken. Alle kinderen zijn in het roze behalve Quinty en Ayinde, die niet van roze houdt.

Het is een cirkelrok van paarse satijn met eroverheen een cirkelrok van gouden organza. De bovenste rok is 5 cm korter. Er komen nog gouden pofmouwtjes bij. In het weekend zal ik de dames in kostuum fotograferen.

1 opmerking:

  1. Wat leuk gedaan! Super! Ik ben benieuwd hoe de dames eruit zien, hoor.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette