dinsdag 8 januari 2008

Tagged!!!

Een 'leuk' spelletje onder bloggers is elkaar uitdagen met vragen. Iemand begint en net als een kettingbrief verspreidt het zich onder alle bloggers. Het lastige hiervan is dat het allemaal openbaar is. Je kunt het dus niet zoals bij een brief of mailtje weggooien zonder dat iemand het merkt (...zucht...).

Ik ben zelf uitgedaagd door Willie van Williescrazycreations en mag de volgende vragen beantwoorden:

1. Beroepen die ik heb gehad:
- 1e baantje was serveerster in een pannenkoekenrestaurant
- administratief medewerkester paarden stamboek
- SLR bij een ICT bedrijf (rapportages maken waarmee vervolgens andere mensen in het bedrijf ook weer aan het werk gehouden worden)

2. Films waar ik maar geen genoeg van kan krijgen:
- Bridget Jones
- alles waarin Hugh Grant zo’n klungelige rol speelt

3. Plaatsen waar ik gewoond heb:
- Leusden
- Nijkerk
- Amsterdam
- Zeist

4. Favoriete tv-programma's:
- project catwalk
- Lama’s
- wedstrijd programma's in de categorie: het blok, outback jack, hells kitchen ...

5. Favoriet eten:
- chocola
- mexicaans
- tonijn
- frambozen

6. Websites die ik elke dag bezoek:
- http://www.sancho.nl/
- http://www.nu.nl/
- http://www.funda.nl/
- weblog van Luzia Pimpinella (en vele andere weblogs)

7. plaatsen die ik graag zou willen bezoeken:
- Thailand
- Montana
- Noorden van Scandinavie
- Spanje

8. Favoriete kleuren:
-oranje
-roze
-rood
-goud

9.Namen die ik graag aan mijn kinderen had gegeven:
- Kieran
- Boaz
- en de namen die ik gegeven heb: Quinty, Romek en Jajeri

Op mijn beurt mag ik 4 andere bloggers lastig vallen met deze uitdaging (sorry dames!!):
- Isabelle van Isabelle Creatief
- Nicole Pueppele (die Fragen auf Deutsch kannst du am besten bei Angelina's Dreams lesen, das übersetzen schaffe ich leider nicht).
- Petra (PiGjE)
- Nicole van L.I.S.A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette