zaterdag 21 april 2012

ALV van Sancho

De ALV van Sancho is alweer voorbij en het was een heerlijke dag. Eerst ben ik met Carla over de lapjesmarkt geslenterd, de regen duurde maar even gelukkig. Allebei hebben we 2 super lappen gescoord (allebei dezelfde nog wel). Rood nepleer met fuchsia harige patronen erop. En een heerlijk zomers stofje voor een rokje of shirtje. Onderweg kwamen we steeds meer Sanchodames tegen met tassen vol lapjes (de een wat meer dan de ander :-). In de vergaderruimte hebben we genoten van een heerlijke lunch met aardbeien en druiven zo groot als pruimen. Gezonde en minder gezonde koekjes en nog veel meer. Even tijd om lekker bij te praten met iedereen. De groep was niet zo groot maar dat maakte het juist ook wel weer heel knus.

Daarna de vergadering die prima verliep. Iedereen die dat wilde heeft haar mening kunnen laten horen, wat alle resultaten zijn zal nog op het forum verschijnen.

Na de vergadering kwam Jacqueline van Abacadabra en it's A fits. Zij is de eenmanszaak achter deze 2 merken en heeft alle vragen die er waren beantwoord en verteld hoe zij iedere keer weer tot een collectie komt. Van de 1e schets tot aan de verkoop aan toe. Ik vond het heel verrassend om te merken dat dit eigenlijk zo'n kleinschalig bedrijf is (terwijl er wel zoveel werk in zit) en ik vond Jacqueline heel inspirerend doordat zij 'gewoon' doet wat ze leuk vindt en wat ze kan.

En ik heb meteen de kans waargenomen om 2 meidenpatronen (118 en 132) en een vestpatroon (1014) voor mezelf te kopen.

Om 5 uur ben ik richting huis vertrokken. Nu bedenken met welk patroon ik zal beginnen.

Oud bestuur, bedankt voor wederom een leuke dag. Nieuw bestuur, succes met alle werkzaamheden en tot volgend jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette