donderdag 29 maart 2007

Stof gekocht

Vanmorgen ben ik weer eens naar de markt geweest. Voordat ik een keuze heb gemaakt over de eerste meter stof ben ik heel wat overpeinzingen verder. Daarna gaat het rap.


Hier is de buit. Vrolijke felle kleuren (4 katoentjes en 1 linnen) voor de meiden en 2 kleuren linnen in bruintinten voor Romek. Maar daar maak ik ook wel iets vrolijks van met mooie borduursels.

En nu komt het heerlijke bedenken wat ik allemaal voor moois kan gaan maken van deze stoffen.


1 opmerking:

  1. wauw...wat een mooie weblog....ik krijg steeds meer zin om ook zoiets te gaan beginnen....

    prachtige stofjes ingeslagen hoor...ik ben benieuwd wat het allemaal gaat worden....
    groetjes van willie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette