donderdag 13 maart 2008

Daar komen de Vikingen!!!

Morgen komt er in de webshop van Farbenmix (kijk maar) een nieuwe serie borduurpatronen. Jeanette van Huups heeft ze gemaakt en onder andere aan mij gevraagd of ik een voorbeeldsetje voor een jongen wilde maken (de meeste naaisters hebben dochters). Graag natuurlijk.



De broek is een Xavier. Hier valt 3/4 en zal dus nog even in de kast moeten wachten op mooier weer. Erbij een Zoe shirt, inmiddels maak ik ook voor Romek 122/128, hij groeit :-).




Als leuke accessoire een rugzakje erbij. Een beschrijving hiervan kun je op Sancho vinden. Willie (van Willies Crazy Creations) en ik hebben een online workshop gemaakt, maar die kun je alleen bekijken als je clublid bent van Sancho.




De stof is een soort jeans. De ene kant lichtblauw en de andere kant met groene camouflage vlekken. Het is een rest lap die ik ooit van Willie heb gekregen. Nogmaals dank hiervoor Willie.

1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette