vrijdag 30 maart 2012

Productie van de afgelopen tijd

Vanavond laat ik Romek een winnaar kiezen van mijn give away. Eerst een overzicht van wat ik de laatste tijd gemaakt heb.

Leuke paasspulletjes die nu in mijn winkeltje staan. Ik was er al ruim een week geleden mee begonnen om het toch ruim op tijd op de site te krijgen maar er kwam steeds vanalles tussendoor.
En nog meer voor de Joozz!! webwinkel. Heerlijk te maken die tashangers en munttasjes. Dan neem ik een hele stapel stoffen en ga van alles met elkaar combineren.



Verschillende sleutelhangers, dan is er ook iets voor jongens in de winkel. De olifant is al verkocht.
Voor een vriendinnetje van Quinty die snel jarig is heb ik een tasje gemaakt. Hetzelfde patroon als het paastasje. Deze is iets hoger en heeft een sluiting.


En nu ligt er een hele grote lap tricot op de kniptafel om een jurk voor Jajeri te maken.

1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette