maandag 16 september 2013

Nog gezelliger een kop thee of koffie drinken ...

... met deze super mooie onderzetters. Hoewel ik bij onderzetter niet meteen aan zoiets moois en vrolijks denk.


Het grijze dikke vilt heb ik afgelopen zaterdag op de markt in Utrecht gekocht. Super mooi spul. Ik moet nog kijken hoe het in de was blijft maar het krimpt niet bij gebruik van het stroomstrijkijzer.

Borduurtjes van Jolijou en achterop borduurvilt om de lelijke achterkant van het borduur weg te werken.


Ik ga snel verder met andere kleurtjes.

2 opmerkingen:

  1. Ja dat maakt het thee drinken nog gezelliger.
    Ik vind het alleen zo jammer dat de (mooie)beker op juist het leukste gedeelte v/d onderzetter staat:) Veel in je handen houden dan maar..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk geworden en inderdaad dan word het gezellig op tafel.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette