woensdag 27 juni 2007

Machines weg voor onderhoud.

Aaaahhhh, nu zit ik ineens thuis zonder machines en voel me helemaal verloren. Vooral de borduurmachine was wel aan een onderhoudsbeurt toe dus dat stond allemaal gepland voor over een paar weken als het toch vakantie is.
Maar laat ik nu de slechte gewoonte hebben om schroefjes, knoppen, doppen en kranen te hard dicht te draaien. Dus is 1 van de schroefjes van mijn lockmachine doorgedraaid en kan ik geen naalden meer wisselen.

Gelukkig kennen ze mij bij de naaimachinewinkel en werd er meteen bij mijn binnenkomst geroepen dat ze gelijk aan de slag gaan zodat ik het hele spul morgen alweer op kan halen.
En nu ... kan ik aan het huishouden beginnen ofzo. Nee hoor, ik ga lekker tekenen en alvast stof knippen. Dan kan ik bij thuiskomst van de machines meteen ervaren dat ze weer als een zonnetje lopen. Ik verheug mij er nu al op.

2 opmerkingen:

  1. Ik mag er niet aan denken, wat een leegte in huis! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh.. ik leef met je mee..
    Nu maar heel veel tekenen en knippen dan kan je gelijk weer aan de slag als je ze terug hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette