vrijdag 25 april 2008

rok voor mezelf

Eindelijk heb ik weer eens iets echt helemaal voor mezelf gemaakt. Het was wel weer een heel erg laatste moment project maar ik ben niet ontevreden over het resultaat.

Vanavond gaan we naar een feest in Haarlem en dinsdagmiddag besloot ik ineens dat daar een rok voor gemaakt moest worden. Dus aan de slag, veel gestress want ik had nogal veel afspraken staan maar het is gelukt. De band is wel net iets te krap en scheef en als ik meer tijd had gehad zou ik er een andere op gezet hebben.

En ik moest ook nog snel tussendoor het dorp in om iets te vinden wat ik erop kan dragen.

Het patroon heb ik zelf getekend en is een onderdeel van mijn opleiding. De rok is gevoerd. De rits in de zijnaad is een sierrits en is bovenop de stof genaaid. Hij kan wel gewoon open en dicht hoor.

1 opmerking:

  1. Leuke rok. Helemaal jouw kleur. Je zal wel gesraald hebben op het feest.
    Anne=-Miek

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette