zaterdag 27 september 2008

Het gaat de goede kant op

Het is nu al ruim 6 weken geleden dat ik geopereerd ben en pas nu kan ik zeggen dat het echt de goede kant op gaat en dat ik merk dat ik 'iets' meer kan.

Sinds zo'n 2 weken zit mijn hand in een kleine spalk. Dat betekent dat ik mijn duim nog steeds niet kan gebruiken maar de overige 4 vingers wel steeds meer.


En sinds afgelopen dinsdag is de ijzeren pin die het duim gewricht stil hield zodat alles goed vast kan groeien eruit gehaald. En dat scheelt zoveel.

Het gaat dus echt de goede kant op maar het gaat zooooooo langzaam.



Het vervelen van gelukkig mee omdat ik lekker veel buiten loop met onze hond Minou. Maar het begint nu echt wel te kriebelen als ik mijn naaimachine zie staan. En vooral als ik al het moois langs zie komen in de vitrines van het Sancho forum.

1 opmerking:

  1. Blij te lezen dat het steeds beter gaat met je duim.
    Ik mis al je nieuwe creaties wel.
    Doe altijd graag ideeën bij je op.
    Veel sterkte nog!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette