donderdag 25 maart 2010

Stof gekocht

Het wordt nu toch wel weer eens tijd dat ik aan het naaien ga. Dus vanmorgen met dit heerlijke weer naar de markt om jongenstricot te kopen. En met onderstaande kwam ik thuis, 9,5 meter stof!! Alsof de kast nog niet vol genoeg is. Maar zodra ik het 1e stofje heb gekozen en laten knippen ben ik niet meer te houden.
En zin om te naaien en inspiratie komt toch echt beter op gang met nieuwe stoffen heb ik vanmorgen bedacht.

De grijze lap linksboven is grijze denim, dat wordt in ieder geval een broek voor Romek. De rest is allemaal tricot. Ik ga maar eens beginnen met simpele shirts, zonder teveel versiering. Hopelijk komen de ideeen daarna vanzelf weer.

4 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes. En inderdaad, inspiratie komt het lekkerst op gang met nieuwe stofjes.

    Naaise!1

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lapjes heb je gekocht! Succes ermee!

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke stofjes!! Ook leuk voor een jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette