woensdag 31 maart 2010

From outer space ...

Bij dit shirt moest nog een broek gemaakt worden en die is nu af. Wat is het toch leuk om dat kleine spul te maken. Zo heerlijk handzaam.

Het patroon is Pitt van Farbenmix. In een 3/4e variant, oftewel, de onderste delen zijn weggelaten. Ook heb ik geen plooien in de kniestukken gemaakt. De onderkant heb ik met biasband afgewerkt omdat je tegen de binnenkant van het voorbeen aan kijkt. Die is namelijk iets langer dan de achterkant. Dan moet de binnenkant er ook mooi uit zien natuurlijk.


De broek valt erg 'baggy'. Ik ben erg benieuwd hoe dat staat en hoe wijd de broek is. Ik heb nu een maat 98/104 gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de broek echt super!!! heel leuk model...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt zooo gaaf! Die borduurtjes zijn er heel leuk op. En het baggy-achtige vind ik zelf altijd leuk staan bij kleine jongetjes.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marien (lees zijn ouders) is ook erg blij met zn broek en shirt. Als t weer t toelaat en hij het heeft gedragen sturen we een foto.

    Peter-Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette