vrijdag 2 april 2010

Pauwen en vlinders

Voor Quinty heb ik een eenvoudig t-shirt gemaakt wat niet veel nodig heeft omdat de stof op zich al zo mooi is. Helemaal zonder versiering vind ik dan ook weer zo kaal dus ik heb een enorme gouden vlinder geplakt die uit een gekocht shirt komt. Op dat shirt zat een vlek en kon dus niet meer gebruikt worden.


Verder heb ik er wat vlinders op geborduurd maar die zijn alleen van dichtbij te zien.

Het patroon is uiteraard weer de Antonia en dit keer in een maat 140/146. Deze staat niet op het patroon maar ik heb precies de maat tussen 134/140 en 146/152 genomen. Deze past Quinty perfect. De mouwtjes zijn iets langer dan normaal.

1 opmerking:

  1. Inderdaad een mooi stofje. Leuk die sierlijke lijnen met een lichtblauw vlindertje erop! Perfect! Hij zit als gegoten!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette