woensdag 28 april 2010

P.I.F. oftewel Pay It Forward

Pay It Forward. Oftewel, je ontvangt een kadootje van iemand en mag daarna aan anderen een zelfgemaakt kadootje toesturen.

Ik heb meegedaan aan de PIF van Juultje en ontving deze leuke kadootjes van haar. Super bedankt Judith.
Nu is het mijn beurt om aan 3 anderen een kadootje te sturen. Heb je zin om mee te doen? Laat dan hier een reactie achter. Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat jij ook weer aan 3 anderen iets toestuurt. Zo blijven we lekker bezig :-).

7 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk, sign me in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Josette..... klinkt geweldig...ik doe mee!!! groetjes, willie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een leuk kadotje!!! Lijkt mij erg leuk
    hoe werkt het verder dan? krijg je de namen en adressen van diegene waar je het voor maken? en krijg je dan zelf ook 3 dingen terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi

    Lijkt mij een leuk idee om mee te doen.

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee. Ik ben zelf helemaal niet kreatief, gaat mij dus niet lukken maar ik onthou het idee wel.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt leuk. Ik stuur 3 of 4 mensen wat en werkt als soort kettingbrief?

    Ik wil wel mee doen. Hoor wel hoe het verder gaat

    Groet Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ jacoline en @ bianca. Bedankt voor jullie reactie. De 1e 3 mensen die reageerden mogen met deze PIF meedoen. Zij ontvangen van mij een kadootje en maken een PIF topic op hun weblog. Hou de weblog van Pam, Willie en Mirella dus in de gaten de komende tijd.

    Het is inderdaad een soort kettingbrief maar dan 1 waar je je vrijwillig voor inschrijft en niet ongevraagd mee lastig wordt gevallen :-).
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette