vrijdag 16 april 2010

Parijs

Dit mooie stofje heeft eigenlijk niks meer nodig maar ik wilde er toch een borduurtje op zetten. Jajeri koos de serie Paris uit. In het haar van het meisje en op de rand bij de eiffeltoren heb ik een roosje vastgenaaid. En 4 kleine stukjes paisley band. Dat is alles.
Het patroon is uiteraard weer eens Antonia. Voor Jajeri maak ik nu ook maat 134/140. Zij is best breed op haar schouders en draagt broeken en rokken onder haar buik. Dus shirtjes mogen bij Jajeri wel wat langer zijn. En eventueel zou ze het shirt dan nu aankunnen met een long sleeve eronder.

De communiejurk gaat goed. Alleen nog de armsgaten met biasband afwerken, de zijnaden van het bovenstuk sluiten en boven en onder aan elkaar maken en dan is het klaar.

6 opmerkingen:

  1. wat is het leuk geworden!
    En wat een schattige borduurtjes

    Ze zou zo over de Champs-Élysées kunnen lopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heel mooi stofje dat niet veel nodig heeft. Ik vind de borduurtjes superleuk!! Leuk detail die roosjes!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben je dan lekker op dreef Josette! Leuk shirtje en ik ben benieuwd naar de jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toepasselijk, die Parijse borduursels, ze is vast beinvloed door papa/mama reisje ernaar toe! Ziet er lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke shirts! Ik vind de borduurtjes helemaal geweldig en die roosjes maken het echt af. Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En wat is 'ie in het echt ook leuk, heb 'm vandaag aan mogen bewonderen bij Jajeri!
    Hoorde ook van haar waarom jij mij vroeg of ze vanmiddag mocht spelen :)
    Hebben jullie het leuk gehad?
    X Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette