zaterdag 17 april 2010

Ik liep op de markt en had niks nodig ...

... toch even kijken bij de stoffenkraam en daar zag ik de mooie strepentricot liggen. Met effen bruin erbij in precies de juiste kleur. Al vaker heb ik bij deze kraam mooie tricot gekocht dus ik kon hem niet laten liggen. Zeker niet voor maar 3 euro per meter.
En toen lag er ook paars, dat kleurt zo mooi bij Quinty's nieuwe paarse broek. En turquoise is haar lievelingskleur en die roze vond ze ook mooi. Dus zo liep ik ineens rond met een tas met 6 meter tricot :-).

Ooit had ik met mezelf de afspraak dat de enorme plastic kist waar mijn rekbare stoffen in zitten wel dicht moest kunnen voor ik iets nieuws kocht. Tja, dat kan hij al heel erg lang niet meer. En hoewel ik nieuwe stofjes toch best snel gebruik blijven overal toch stukken van over en wordt de doos niet echt leger. Van deze aankopen is alleen de zwart/gekleurde nog niet gebruikt, verder alles wel, deels in ieder geval.

4 opmerkingen:

  1. Nou als je de aankopen van 25 maart jl. al bijna hebt weggewerkt dan is je tempo toch flitsend
    t zou ik zo zeggen!! Da's zo'n 3 weken nog wat terug. Keurig hoor!!

    Fijn weekend nog!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie op mijn give away.
    Hoe herkenbaar... niets nodig en vervolgens met een tas vol thuiskomen. heerlijk hoor. Ik hoop dat je er maar veel mooie dingen van mag maken.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig!!!
    En super mooie kleuren hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n heerlijk stapel. Ik was 'n poosje niet bij je langs geweest maar wat heb je een leuke dingen gemaakt de laatste tijd, complimenten!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette