dinsdag 14 december 2010

Jippie!!! Tas gewonnen

KlickundBlick is een duitse site waar foto's van zelf gemaakte kleding en accessoires getoond kunnen worden. Het is de galerie van Farbenmix. Ieder jaar is er een Adventkalender waarbij er in december tot aan kerst iedere dag leuke prijzen te winnen zijn. Je hoeft alleen maar dagelijks een berichtje achter te laten en een vraag over jezelf te beantwoorden.

Nu doen er dagelijks heel veel mensen mee aan deze actie en toch heb ik zaterdag gewonnen. En wel deze super leuke mooie tas van Gitta Gabriel. Ik ben er heel erg blij mee. Hij gaat vandaag nog vanuit Duitsland op de post. Als ze nu even snel stoppen met staken hier dan heb ik de tas zo snel mogelijk in huis.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd.
    Je boft met zo'n mooi kado.
    Nu maar hopen dat je hem snel hebt.
    groetjes kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je naam al langs komen. Gefeliciteerd met de tas. Ga je nog vertellen of hij zo mooi is als op de foto?

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo... wat leuk zeg !! gefeliciteerd hij is prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lucky you!!!
    Veel plezier ermee hoor, ik waag ook elke dag een poging... maar tot nu toe helaas pindakaas!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bofkont!! Wat een gave tas zeg!!
    GEniet ervan meid!
    Lifes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette