zondag 14 augustus 2011

Lavendelhartjes

Voor de zomervakantie heb ik 2 lavendelhartjes gemaakt om mijn schoonmoeder voor haar verjaardag te geven. De hartjes bleven een stukje open zodat ik de lavendel die bij haar in de tuin staat nog kon plukken. Het was niet zoveel lavendel die van de struiken af kwam, het bloeiseizoen was voor 1 soort duidelijk al even voorbij. Maar de andere lavendelsoort rook zo heerlijk dat wat minder lavendel in het hartje helemaal niet erg was.
Als uitgangspunt bij het maken van de hartjes heb ik een patroon van Hiphandwerk gebruikt. Alleen vind ik het mooier wanneer de naden van de stof aan de binnenkant zitten. Dus het ziet er een beetje anders uit.

Op de achtergrond onze 3 kinderen allemaal in zelfgemaakte kleding. Net voor we uit eten wilden gaan op de verjaardag van mijn schoonmoeder.

1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette