zondag 29 april 2012

Etuitjes voor in een rugzak

Iemand vroeg mij 2 etuitjes te maken voor in een rugzak. Er zaten niet voldoende vakjes met ritsjes in en voor stadsbezoeken wil je je portemonnee graag veilig opgeborgen hebben in je rugzak.

Na uitvoerig overleg heb ik deze etuitjes gemaak. De kleinste is iets groter dan een bankpas en bedoeld voor pasjes (in het voorvak) en geld in het grotere vak. In de rugzak heb ik een lusje vastgestikt met een ring eraan zodat het portemonneetje hieraan vast geklikt kan worden.
Het grotere tasjes heeft aan 2 kanten een rits en is bedoeld voor alle rommeltjes die je graag mee wilt nemen wanneer je op stap bent.

Ik vond het een leuke uitdaging om te maken en ben tevreden over het resultaat. En mijn klant gelukkig ook.

5 opmerkingen:

  1. Wat een goed plan,probleem opgelost!Bovendien zijn ze erg vrolijk. En je brengt me op een idee,schoonzus vertelde me vanmorgen dat ze geen vakken genoeg had in de luiertas....Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tasjes en volgens mij superhandig! Heel mooie stofjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer enig uit, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gemaakt allebei. Wat een origineel ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tasjes en handig. Goed idee om ze te kunnen vastklikken in de tas!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette