dinsdag 8 mei 2012

De hippe markt van de Utrechtse Fabriek

Binnenkort is het zover. Dan staat Joozz!! op de hippe markt die jaarlijks wordt georganiseerd door de Utrechtse Fabriek. Dit keer is het op 27 en 28 mei (Pinksteren dus). In het Griftpark in Utrecht. Een super locatie want er is een grote speeltuin en een kinderboerderij in hetzelfde park.

Het is een leuke markt waar 55 webwinkels hun spullen mogen verkopen. Er staat van alles, shops met kleding, accessoires, schilderkunst, stoffen, lekkernijen en nog veel meer.

Al meerdere keren stond Carla van de webwinkel Tab-Tab op deze markt en deze keer kom ik haar vergezellen in de stand. Zij verkoopt vooral gehaakte accessoires maar daarnaast nog veel meer moois uit haar webwinkel. Carla geeft een workshop "haak je losse vast" en daar kan ik mooi bij assisteren.

Kortom, ik ben deze maand enorm druk met het maken van allerlei artikelen die ik op die markt hoop te verkopen. Kom vooral even langs op de markt want ook als je niet van plan bent om iets te kopen is er genoeg te zien en te beleven. En ik vind het reuze gezellig om je daar te zien.

1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette