dinsdag 27 november 2012

zakdoekhoesjes

De afgelopen dagen heb ik een hele stapel zakdoekhoesjes gemaakt. Ze zijn zo vrolijk, ik laat de stapel nog even op mijn werktafel liggen omdat het er zo gezellig uit ziet.

Morgenavond (28-11) sta ik op de Ladies Night (vanaf 19.00 uur bij ZTC Shot in Zeist) en daar gaan ze voor het eerst in de verkoop. Als er nog iets over is komt het in mijn webwinkel te staan. Of ik maak gewoon een nieuwe stapel.

Het patroon heb ik via de blog van Anouk. Super easy te maken en ik vond het leuk om ook mijn 'restjes' doos weer eens door te spitten naar leuke lapjes.


3 opmerkingen:

  1. Ziet er zeker vrolijk uit. Een genot om verkouden te zijn en dan steeds zo'n kleurrijk hoesje uit je tas pakken voor je zakdoekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg.... Leuke blog ook, je hebt er een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette