vrijdag 27 juli 2007

Hemdje

Quinty vond het tricot jurkje dat ik laatst gemaakt had niet mooi, maar wel de bloemen stof die daarin verwerkt was. Dus gisteravond heb ik van het restje een hemdje voor haar gemaakt.


Het is het shirt van Uli (farbenmix) maar dan een stuk dieper uitgesneden zodat het wat bloter valt. Het is (net als het rode hemdje van een tijdje geleden) maat 110/116 met lengte 122/128 en dan nog 2 cm verlengd. Ik vind het nu precies goed.





De hals en de onderkant zijn afgezet met biaisband. Het is best stug en rekt niet echt mee vandaar dat ik de armsgaten niet met biaisband heb gedaan.


Op de voorkant een hart met zilveren vleugels uit de eenhoornserie van Sonja van farbenmix. Die had ik nog liggen en past hier mooi bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette