maandag 9 juni 2008

Zomerse Roxy

Voor Quinty heb ik een jurkje gemaakt van hele zachte tricot. Ze heeft de bloemenstof zelf op de markt uitgezocht. De rode streepjes campan tricot had ik nog liggen en combineert hier heel mooi bij.

Roxy is een ideaal patroon voor Quinty. In dit jurkje zit geen sluiting en ik heb de normale halslijn van het patroon genomen en daar een klein boordje bovenop gezet. Zo sluit hij heel mooi aan. De lengte (net een stukje boven haar knie) staat heel pittig. De vorige Roxy heeft ze nog niet eens aangehad.


Voor op zit een zigzagbandje over de naad heen. Hier wilde ik mooie siernaden maken met mijn coverlocker maar die maakt alleen maar gaten in de stof. Gelukkig kon ik het op deze mooie manier weer goedmaken.


Voorop zit een 2 kleuren velours sticker van een eenhoorn. Achterop heb ik een Pegasus geborduurd op het allerlaatste restje campan. Dan is het maar op :-).







Jajeri draagt een halter jurkje van vorige zomer, ook van bloementricot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette