zondag 16 juni 2019

Usedom, eerste project van 2019

Begin februari ben ik mee geweest met het Sancho naaiweekend. Van vrijdag- tot zondagmiddag met 39 andere dames alleen maar met de naaimachine bezig zijn. We zaten dit keer op een andere locatie. De peppelhoeve in Putten naaien in de Lindenhorst en eten in het Douglashuis. Heerlijk luxe. In plaats van 6 persoonskamers met stapelbedden en badkamer op de gang hadden we nu 2 persoonskamers met een eigen badkamer.

Om eenvoudig te beginnen heb ik eerst een Usedom gemaakt. Ik had nog een mooi paneel liggen maar dat was eigenlijk te klein om iets met vleermuis mouwen uit te halen. En ik had niet echt tijd om van te voren nog naar een stoffenwinkel te gaan. Toen heb ik gebeld met het Holland Stoffenhuis. Daar hadden ze dit paneel liggen en heb ik gevraagd of ze tricot in de kleur van de stippen op wilden sturen. Ging perfect! Het tussenstuk bij de mouwen enhet donkere boordje geeft eigenlijk wel een extra leuk effect.



De achterkant van het shirt heeft dezelfde afbeelding. In de winkels zie je vaak shirts (of jurken) met een hele vrolijke voorkant die dan effen zijn aan de achterkant. Op de een of andere manier hou ik daar helemaal niet van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette