donderdag 19 april 2007

De Sancho tas

Aanstaande zaterdag is de jaarlijkse ALV van Sancho. Naast het 'vergaderen' hebben we ook vaak een gemeenschappelijk project. Vorige keer moest iedereen van hetzelfde patroon een blauwe trui maken. Dit keer maken we een tas. Er is een patroon beschikbaar gesteld en de afmeting en wijze waarop de bodem is gemaakt staat vast, de rest is vrij. De meest creatieve tas wint een leuk verrassingspakket.

Al maanden van te voren ben ik begonnen met denken. De meest waanzinnige maar totaal onuitvoerbare ideeen heb ik gehad. In de tussentijd heb ik wel een probeertas gemaakt maar die is zo lelijk geworden (verkeerde stofkeuze), die mag niet eens mee.
En nu begint de tijd te dringen en dan werk ik meestal het beste. Ik ben bijna klaar met het versieren van de tas, daarna is het alleen nog maar een kwestie van in elkaar zetten.

Foto's van de tas volgen natuurlijk pas na zaterdag want alle inzendingen moeten tot dan geheim blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette