zondag 26 augustus 2007

Inspiratie is nog op vakantie

Voor mijn doen ben ik lekker snel weer begonnen met naaien na de vakantie. Lekker makkelijk beginnen met een tas die ik al een keer gemaakt heb. Ik begon al met dezelfde vergissing bij het knippen als de vorige keer. Maar 1 binnen- en 1 buitenkant geknipt. Dat is zo op te lossen natuurlijk maar het bevordert het geheel niet.


Nu heb ik de buitenkanten in elkaar zitten en beide zijden geborduurd maar het spreekt me nog niet erg aan. Ik vind het zooooo saai geworden. En ik kan nog niet verzinnen wat de tas verder nodig zou hebben. De borduurtjes zijn met metallic gouddraad geborduurd. Dat is een ramp want de draad breekt steeds. En het is niet zo kitscherig geworden als ik had gehoopt.

Ik laat het dus maar even liggen en ga van het mooie weer genieten. Want dat is er nu wel.

De witte streepjes op de tas zijn krijtpotlood, die verdwijnen dus nog.




Iemand ideeën??

1 opmerking:

  1. poeh.. moeilijk... eeh..
    goud(textiel)verf om de borduurtjes nog aan te dikken. Of misschien van die hotfixsteentjes?
    Ik ga nog wel even voor je denken :)
    groetjes
    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette