woensdag 28 mei 2008

Stom ... of toch niet?

Ik mocht weer een keer voorbeeld naaien voor Sonja van Kunterbunt Design. Dit keer zelfs met 2 borduurserie's tegelijk.

De eerste noemen ze een mannenserie en die borduurtjes heb ik gebruikt op een lange broek voor Romek. Hij is gemaakt van het patroon Mika. Een super leuke broek, die ik zeker nog een keer ga maken. En dan zonder alle fouten die ik dit keer gemaakt heb.





Voor op de zakken zitten hertenkopjes en die zijn dus stom, zegt Romek. Het woordje King op de achterkant spreekt hem dan wel weer aan. Ach, mijn lieve zoon kennende draagt hij de broek straks weer met veel plezier.



De broek is gemaakt van mooie soepele grijze linnen. Volgens mij zit ie heerlijk.


Ik heb deze broek gemaakt in maat 122/128 en er niets aan veranderd. Hij past mijn slanke zoon erg goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette