woensdag 22 oktober 2008

nieuwe stoffen

Gisteravond wilde ik stof uitzoeken voor een shirt bij de nieuwe broek voor Romek. Nu heb ik best veel stof (niet zoveel als sommige anderen ;-)) maar ik kreeg bij geen enkel lapje inspiratie. Ook geen ideeen waar ik na het shirt mee aan de slag zou kunnen. Wel heb ik 7 grote lappen uit de kast gehaald en weggegeven. Er is in ieder geval weer ruimte in de kast.

Dus ben ik vanmorgen naar de stofwinkel in Zeist gegaan. Daar kom ik over het algemeen niet omdat je op andere plekken goedkoper uit bent, meer keus hebt en vriendelijker geholpen wordt maar ik wilde NU aan de slag met het shirt.

Ik heb 2 lappen gekocht, de grijze komt niet goed over op de foto, er zit namelijk een streepje in met een iets donkerdere grijs. De paarse is een boucle, daar ga ik een Amelie (tuniek) van maken. En dan is er nog wel wat stof over voor iets anders.

De rode stof had ik al op de clubdag gekocht en is ook een thermo cotton, net als de spongebob broek. Dat wordt een broek voor Jajeri.

De kinderen zijn, ondanks de studiedag, allemaal de hort op dus ik ben lekker bezig hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette