woensdag 26 november 2008

En hij is voor .....

De tuniek uit de vorige posting is voor Jajeri. Zij past het beste in deze Amelie in maat 122/128.



De borduurtjes zijn van Luzia Pimpinella en het meisje heet Gigi. Op de voorkant een applicatie borduur die ik er achteraf dus nog op gezet heb. Aan de achterkant een kleintje die eerst op vilt geborduurd is en daarna op de tuniek is gezet.


Ik had de halslijn aan de voorkant een stukje hoger getekend en hij sluit mooi aan bij de hals van Jajeri. Ik had de tuniekversie geknipt en daar heb ik nog 6 cm. vanaf gehaald, het leek wel een jurk.

Quinty heeft deze tuniek ook gepast en nu begrijp ik waarom ik zo twijfelde over de maat. Ze past 'm namelijk ook wel goed. Alleen ging hij wat moeilijk over haar hoofd. Voor haar maak ik dus dezelfde maat alleen dan aan alle kanten net iets ruimer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette