donderdag 24 maart 2011

Verjaardagsketting voor Marien

Vandaag is ons neefje Marien alweer 3 jaar geworden. Mijn kinderen hadden vandaag een studiedag dus een goede gelegenheid om samen naar Artis te gaan. Dat is echt een lekkere plek om een dag als vandaag door te brengen. Veel terrasjes uit de wind in de zon, relatief rustig en de kids vermaken elkaar wel.

Morgen viert Marien zijn verjaardag op het kinderdagverblijf en zondag met de hele familie bij elkaar. En daar hoort een verjaardagsketting bij bedacht ik. Marien begrijpt het allemaal nog niet helemaal maar heeft braaf de ketting omgehouden. De 3 haalt hij er af en toe wel vanaf. Zou deze ketting niet zo lekker zitten als de eerdere kettingen die ik gemaakt heb?
Bij de vorige kettingen gebruikte ik smallere stroken tricot maar dat leek dan weer zo ielig. Ik maak er vast nog wel meer en dan experimenteer ik verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette