donderdag 7 april 2011

Het is al bijna pasen ...

... dus organiseerde ik een pasen swap op het CraftySwapForum. Voor je toegewezen partner maak je 1 kadootje en dat vul je aan met wat gekochte spulletjes binnen het thema.

Ik heb mezelf kennelijk toegewezen aan een zeer snelle swapster (mijn dochter heeft de volgorde bepaald hoor, allemaal heel eerlijk :-)). Ik kreeg vandaag al een pakketje in de bus. Een super pakketje kan ik wel zeggen, er zat zo ontzettend veel in!!

Heel veel lint (allemaal oranje, mijn lievelingskleur), eierwikkels, servetringen, zelfgemaakte gekleurde vilten eieren voor in de paasboom en nog vrolijke magneetjes die meteen naar de koelkast zijn verhuisd.

Dank je wel Margrietha, je bent een super swap partner!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette