vrijdag 15 april 2011

Pasenswap

Het pakje dat ik maakte voor de pasenswap is bij mijn swap partner aangekomen dus ik mag een foto laten zien. De 2 hangers met konijntjes erop maakte ik zelf, de rest is gekocht. Servetten, schattige kuikentjes, houten eierhangers, een eiwarmer van vilt, een stukje lint (groen met roze) en 2 eierdoppen om zelf uit te knippen en te kleuren. Maanden geleden heb ik een jas geknipt voor Jajeri, eigenlijk bedoeld als herfstjas. Maar ik deed er steeds niks mee. Nu is de jas bijna af. Ik heb gister een rits gekocht en hopelijk heb ik dit weekend tijd om de rits er in te zetten. Best spannend want ik heb nog nooit een deelbare rits ingezet. Daarbij heb ik het middenvoor pand per ongeluk aan de stofvouw gelegd waardoor ik geen naad heb aan de voorkant. Gelukkig valt de jas vrij ruim maar helemaal bovenaan heeft Jajeri de ruimte eigenlijk wel nodig.

1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette