woensdag 29 juni 2011

Twee kleuren swap

Vandaag ontving ik van Monique mijn twee kleuren swap en het was een feest om al die pakjes open te maken. Er zat zo veel in! Ik ben helemaal gek op de Matroeschka, die krijgt echt heel snel een plekje aan een tas of sleutelbos zodat ik hem veel bij me heb en vaak zie.

Ook de andere dingen zijn geweldig. Een hoesje voor een notitieblokje, een mini tasje vol met leuke labels, lintjes en super mooie kralen. Dank je wel Monique, ik vond het erg leuk om met jou te swappen.
Hieronder de foto van mijn pakketje aan Monique, zij gaf de kleuren turquoise en lime op. Ik had voor haar 2 mandjes gemaakt. En verder zaten er verschillende soorten band bij, labels, applicaties en een magneetje.

Tot bij een volgende swap Monique!

2 opmerkingen:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette