vrijdag 8 april 2016

Sancho naaiweekend

Volgend weekend ga ik op kamp. En dit zijn mijn plannen:

 
 
  • Een vleermuis shirt Usedom
  • Een jurk die al geknipt en gedeeltelijk in elkaar zit uit de Knip
  • Een shirt Lady Ophelia
  • Jurk Onion 2036.
  • Een shirt waarvoor ik als basis een my image patroon gebruik.
  • Een buideltas
  • Een omslagdoek
Als ik in mijn normale naaitempo ga naaien dan mag ik blij zijn als ik 1 project helemaal af maak komend weekend. Ik ga dus vooral geen verwachtingen scheppen en zie wel hoe ver ik kom. Niets afronden en wel veel plezier hebben is ook een mooi einddoel.
 
Komende week ga ik proberen alvast wat patronen te tekenen en eventueel te knippen. Maar ook dat kan tijdens het weekend als ik er niet toe kom.
 
Ik vind het heel geruststellend dat ik wat plannen heb. Nu kan ik beginnen met alles klaarleggen.



1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette