dinsdag 18 juni 2019

12 lagen stof!

Bij Kleurenmix kocht ik een leuke tricot en in de Knip (april 2018) vond ik een leuk shirt met een bijzondere hals. Begin februari ging ik mee met het Sancho naaiweekend dus huppakee, in de tas.

Het shirt was leuk om te maken, de hals is mooi afgewerkt en de naden zitten voor het grootste deel aan de binnenkant. Heel veel plooien dus wel even opletten.




Maar toen moest het geheel in elkaar gezet worden en dat was nog niet zo eenvoudig. Middenvoor zaten door alle plooien in de hals wel 12 lagen stof! Mijn naaimachine is krachtig genoeg om daar doorheen te komen, mijn locker niet. Het zit nu in elkaar maar mooi is het niet. Je ziet gewoon dat er een prop stof onder de hals zit.




Daar komt dus geen 2e van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette