zaterdag 15 juni 2019

Mijn hobby en blog weer eens nieuw leven inblazen.

Vorige week heb ik dan toch eindelijk eens een coverlock machine gekocht. Al jaren droom ik hiervan en hoewel ik wel een combi lock/cover heb (Husqvarna 936) heb ik daar nooit 1 naadje goed mee kunnen coveren.
Het is de Brother 3550CV geworden. Deze machine heeft op dit moment als enige een mooie deksteek waarbij je niet de stof hoeft om te draaien omdat e 5 klossen opzitten ipv 4.



Ook heb ik alle stoffen die ik nog had bij elkaar in de kast gelegd en een plank vrijgemaakt waar de nieuw gekocht stoffen kunnen liggen. Alle restanten zijn mooie stofjes maar meer geschikt voor hoesjes, tasjes, etuis etc.. Of te kleine lappen om nog een kledingstuk uit te halen.


Op deze manier probeer ik een nieuwe start te maken met mijn mooie hobby. Het gekke is namelijk dat ik er altijd heel veel energie van krijg om met de naaimachine bezig te zijn. Maar toch beland ik vaak 's avonds op de bank met Netflix of een boek. 

Vanaf nu iedere dag een berichtje, dan ben ik zo bij met bloggen en is het bijhouden ook weer makkelijker.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette