vrijdag 21 juni 2019

Zo'n mooie tas!!

Eigenlijk is het natuurlijk belachelijk om € 50,- uit te geven aan een tas die je zelf nog moet maken. Maar toen ik het stofje zag was ik er zo weg van dat ik mezelf niet meer in de hand had.




Afgelopen Sancho clubdag was Stitchenzo er met een kraam. En zij verkoopt zulke mooie spullen. Het tassenpakket van Odile Bailloeul bevatte alleen een voor- en achterkant en de zijkant van de tas. Een hengsel heb ik er apart bijgekocht. En omdat ik een gevoerde tas mooier en prettiger vind heb ik er zelf een binnentas in bedacht. Met een rits.




Het plaatje op de tas is zo uitgesproken dat ik de tas nog niet gebruikt heb. Ik vind het nog steeds schitterend maar het past niet echt bij mijn kleding want die is vaak ook al heel bont.




Dus hangt de tas nu op mijn werkkamer en dat is ook super leuk want nu zie ik de tas dagelijks hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette