donderdag 17 juli 2008

Belangrijke ontdekking

Op het forum van Sancho had ik een bericht geplaatst over het krimpen van bandjes. Veel kledingstukken versier ik met band en enkele van die bandjes krimpen meer dan de stof. Dat is jammer want het kledingstuk krijgt er een frommelige uitstraling van.

Kennelijk hebben meer mensen hier last van maar Lilian is de enige die meteen de koe bij de horens vat en op onderzoek uit gaat.

Lees hier haar bevindingen.

Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik geen huishoud wonder ben :-). Dus wie had ooit kunnen bedenken dat ik te veel strijk en te weinig de droger gebruik. En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden eigenlijk bijna niets streek. Zo zie je maar weer: niet iedere verandering is een verbetering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette