dinsdag 8 juli 2008

Verjaardagsstoel

In de juni vakantie had ik Quinty's stoel uit haar klas meegenomen om eens rustig op te meten. Daar heb ik toen een proefmodel hoes van gemaakt.
De vorm van de stoel is nogal lastig en er zijn 3 maten stoelen in de klas van Quinty die nogal in hoogte en breedte verschillen.

Gelukkig paste deze hoes goed op de grootste en middelste maat.

Morgen (9 juli) is het juffendag op school en dan vieren alle leerkrachten tegelijk hun verjaardag. Dan wil Quinty deze hoes aan haar juf geven. Het is tevens een afscheidskadootje want volgend jaar gaat Quinty naar de bovenbouw en krijgt ze een andere juf.


De hoes hangt hier op een veel te kleine stoel, daarom ziet het er wat rommelig uit. De stof heb ik bij Ikea gekocht. Op de leuning staat Hoera en een velours taart van Farbenmix.




Op de achterkant heb ik een kleine slinger gemaakt. Van dit zelfde zeil heb ik al eens een slinger voor in de klas gemaakt dus het is een mooi setje samen zo.

Het patroon van de hoes komt van Farbenmix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette