vrijdag 6 juni 2008

stoelhoes

Voor de klas van Quinty wil ik een hoes maken die met verjaardagen over de stoel gedaan kan worden. Er is net een patroon uitgekomen bij Farbenmix en dat ga ik hiervoor gebruiken. Alleen gaat dat patroon uit van een rechte stoel en zijn de stoelen bij ons op school wat gebogen. En in iedere klas zijn er 3 maten stoelen.


Om het meten voor mezelf wat makkelijker te maken heb ik dus vandaag, de laatste dag voor de juni vakantie, de stoel van Quinty (de middelste maat) mee naar huis genomen.
Kun je je voorstellen wat een bekijks ik had toen ik met een stoel van school over het schoolplein liep vanmiddag in de pauze :-).



Ik heb niks gezegd op school dus als het niet lukt gaat de stoel gewoon zonder hoes maandag na de vakantie weer naar school en zeggen we wel dat ie gerepareerd moest worden ofzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette