zaterdag 7 juni 2008

kussen voor in de hondenmand

Uiteraard moest er voor Minou ook meteen iets gemaakt worden. En wel een kussen voor in haar nieuwe mand. De grijze langharige stof heeft een hele stugge, harde onderkant waardoor hij voor weinig dingen bruikbaar is. Behalve voor in een hondenmand. De onderkant heb ik van jeans gemaakt en het kussen is opgevuld met fiberfill.


De grijze stof heb ik een tijd geleden van Lilian gekregen en de jeans is van Willie afkomstig. Namens Minou hartelijk dank dames, zo komt de stof goed van pas.

Het is maar een mandje van 60 cm doorsnee maar hier lijkt ie nog enorm groot.

1 opmerking:

  1. Leuke combi zo, dat mandje en de deken! Ze lijkt er heel tevreden mee haha! Zelf heb ben ik niet zo creatief dus ik ga er maar een online bestellen, heb er al een op het oog (bij www.hondenmandwebshop.nl)! Hopelijk is mijn hond er even blij mee als Minou.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette