maandag 23 juni 2008

hoes voor de bench van Minou

Onze hond Minou slaapt 's nachts (en overdag ook nog veel) in een bench. Zo'n hok lijkt heel 'zielig' (tenminste dat dacht ik) maar ik merk dat Minou er zo ontzettend aan gewend is en het een heerlijke rustige plek vindt. Vooral 's middags als de kinderen thuis zijn gaat ze er graag in liggen om aan de enthousiast graaiende armen te ontsnappen.


De fokker raadde ons aan om 's nachts een doek over het hok heen te leggen. De 1e twee weken was dat gewoon een tafelkleed maar nu heb ik een mooie hoes op maat gemaakt.



Bovenop moet eigenlijk nog een gat komen waar het handvat doorheen kan al denk ik niet dat we enorm met die zware kooi gaan lopen sjouwen. En al helemaal niet met hoes erom heen.



Met klittenband kunnen we de voorste klep een stukje of helemaal omhoog doen.

3 opmerkingen:

  1. Ja, het kon natuurlijk niet uitblijven dat ook Minou aan jouw naaikunsten moest geloven. Ik kijk uit naar de zomercollectie 2008 die je voor Minou gaat ontwerpen!

    Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ziet die enge stalen bench er een stuk vrolijker uit!
    Schattig hondje trouwens...

    Groetjes, Inge (Dingena)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk geworden!! En Minou zal het vast heerlijk vinden, nu de bench er ook nog eens supervrolijk uitziet! (Heb hier een Barnslig-kinderkamer, het is zo'n vrolijke print!!!)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette