vrijdag 11 juli 2008

Een zomerse jurk ... nu de zomer nog ...

Voor Jajeri heb ik nogmaals het patroon Empirchen van Farbenmix gebruikt. Dit maal heb ik het rok gedeelte 10 cm langer gemaakt zodat het geen tuniek maar een jurk is.

De stof is silicon poplin (katoen) en onder de borduurtjes en aan de onderkant zit roze tule.



De borduurtjes zijn gemaakt door Smila. De grote is afkomstig uit de serie Asian Garden en de kleinere zijn de Asian buttons.




Quinty vindt de jurk zo mooi dat ze graag precies dezelfde wil, ik twijfel of zij er al niet te oud voor is. Aan de andere kant ... als zij het toch mooi vindt. Dus misschien als er voldoende tijd is voor de kinderen vakantie krijgen maak ik er nog 1.

1 opmerking:

  1. Echt groot verschil wat je voor een knul maakt of voor een meisje, lekker die tijger kop voor Romek en lieflijk dat witte jurkje,moet ze zich ook lief gedragen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette