dinsdag 8 juli 2008

Tijger shirt

Een tijdje geleden heb ik deze broek voor Romek gemaakt. Hij wordt al veel gedragen door Romek, een ideale broek voor school met dit weer.

Het duurde een tijd voordat ik tricot in de juiste kleur vond voor een shirt erbij. Wat Biest borduurtjes erbij (ik vond het een vreselijke serie toen hij net uit kwam bij Farbenmix maar ik heb er ondertussen meerdere keren gebruik van gemaakt). En voorop een grote velours sticker. De opstrijkbare stickers blijven niet allemaal even goed in de was. Sommige kleine delen of puntjes laten los na een paar keer wassen.




Het shirt is van het patroon Zoe van Farbenmix. Bij de mouwen is de donkere kleur tricot niet afgewerkt. Ik heb er een dubbel randje lichte tricot achter gezet en met een siersteek op de naaimachine vast gemaakt.
De kleuren op de 3e foto (achterkant shirt) zijn niet zo mooi zie ik. De krassen zijn donkerbruin en het shirt is echt de lichte kleur als op de andere foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette