zondag 25 januari 2009

De laatste Antonia??

Nee niet echt, er zullen er nog heel wat volgen maar de Antonia's die ik een tijdje terug al geknipt had zijn klaar. Ondanks dat ik verschillende stofjes en borduurtjes heb gebruikt vind ik het toch allemaal meer van hetzelfde. Ik wilde dus even stoppen met de Antonia's maar daar denkt Quinty anders over.

Binnenkort doet ze met een vriendin mee met de mini playback show op school en dan willen de meiden allebei hetzelfde shirt aan. Dus mag ik nog 2 Antonia's maken :-).

Dit shirt is gemaakt van soort sweat tricot, iets dikker dus. Het lijkt grijs maar er zit iets van petrol in. Gecombineerd met een heel dun glibber tricootje met gekleurde ballen en fuchsia tricot. Drie heel verschillende diktes/ soorten wat het naaien toch wel tot een uitdaging maakt.

De borduurtjes en het band zijn van de Ling Ling serie van Kunterbunt Design.

Ook deze Antonia is maat 134/140.

6 opmerkingen:

  1. deze laatste vind ik het mooiste!!!en ik vind het stofje dat twee keer in de mouw voorkomt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze vind ik ook het mooist!
    Schattig hoor die lingling borduurtjes en idd heel mooi stofje in de mouwen!

    Petra..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig is die geworden!!
    Super mooi hoe je dat gecombineerd hebt en die borduurtjes zijn geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is superleuk! Echt al lentekleurtjes en de borduurtjes passen er heel goed bij. Groet, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette