donderdag 15 januari 2009

ik ben er nog wel hoor

... maar het is even een paar dagen rustig geweest op naaigebied.

Afgelopen dinsdag was Patrick (mijn man) jarig en aanstaande zondag wordt Quinty (mijn oudste dochter) 10 jaar.

En in het begin van dit jaar was ik zelf ook nog jarig. Hier een greep uit de kadootjes. Er was nog een boek maar toen ik dat uit had wilde mijn vader het meteen mee naar huis nemen om hem ook te lezen (goede keuze dus Erica :-)).

De afgelopen tijd ben ik dus vooral druk geweest met lezen, bladeren en plannen maken in het Tilda boek en vooral ook mijn spelletje spelen op de Wii. Wat is dat ook al snel verslavend zeg, steeds wil je weer je eigen record verbreken.

Maar nu snel weer aan de naai, ik ben met 3 kadootjes bezig (1 is er al af) maar daar kan ik nog even geen foto's van plaatsen.

En hierbij nog een keer wat betere foto's van Jajeri in haar Feliz rok. Ze is er heel erg blij mee (en ik ook) en wilde per sé deze outfit aan toen ze vorige week haar spreekbeurt had. "Want dan moet ik er toch mooi uit zien" zei ze. Heerlijk compliment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette