woensdag 21 januari 2009

Getagged

Weer wat nieuws in blogland (voor mij is het in ieder geval nieuw). Vorige keer moesten er allerlei vragen beantwoord worden wanneer je getagged werd. Nu is het makkelijker.

- Neem uit je 4e fotomap de 4e foto en plaats die op je weblog
- Stuur de tag verder naar 4 medebloggers

Ik ben nogal over georganiseerd dus iedere map bestaat weer uit submappen. Ik heb niet in mijn eigen 'zelf kleding maken' mappen gekeken maar bij de gewone foto's.

Toevallig was dit wel de 1e foto die ik opende en heeft het er wel mee te maken. Het nieuwe stapelbed wat Quinty voor haar 6e verjaardag heeft gehad (ze werd vorige week 10). Door ons in rood, roze en goud geschilderd en de kussens werden door mij bekleed (hier nog niet helemaal af dus). Het onderste deel is weer tot bed te vormen door een tussenstuk te plaatsen en de kussens (stukken matras) neer te leggen.

Ik ben getagged door Hannie van Wiedewottus. En daarna ook nog een keer door Inge van Dingena G Creaties. Ik geef de tag door aan:

Aline van Draadstaaltjes van Aaltje
Arjanne van Frunnik
Kronova
Julaba

1 opmerking:

  1. Haha zit op je blog te kijken en lees ineens mijn naam.
    Gelukkig met uitleg pfff.
    Maar de opdracht is volbracht:)
    En door de opdracht heb ik foto's terug gevonden waar ik heel blij mee ben.

    Wat een schitterend bed voor Quinty.
    Vooral de gouden trap!!!

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette