dinsdag 25 augustus 2009

Award

Jippie ik heb een award ontvangen! Dank je wel Heidi van Snoeties en Sandra van Applicatie en zo. Ik vind het bijhouden van een weblog heel erg leuk en als het dan ook nog met plezier gelezen wordt is dat natuurlijk fantastisch.

Nu de scholen weer begonnen zijn ga ik weer heerlijk aan de slag met naaien en natuurlijk weer regelmatig mijn blog bijhouden.

Wat de Amiga Award inhoudt:
Noem 5 dingen die je gelukkig maken.
Geef de award door aan 10 anderen waarvan je vindt dat zij de award verdienen.

Wat mij gelukkig maakt zijn gelukkig heel veel dingen, ik ga er 5 uitkiezen:
1. Mijn man en kinderen. Mijn kinderen vormen een bron van inspiratie voor het bezig zijn op het creatieve vlak.

2. Bezig zijn in mijn werkkamer. Muziekje aan, de borduurmachine die loopt, stofjes uit de kast trekken en nog 1 en nog 1. Combineren, tijdschriften doorbladeren ... de tijd vliegt als ik daar bezig ben.

3. Familie, vrienden en vriendinnen.

4. Lekker eten! Na de vakantie moet er eigenlijk weer gelijnd worden maar ik vind dat zoooo moeilijk. Ik ben een enorme snoeperd en vooral chocola kan ik niet weerstaan. Ik kan echt gelukkig worden van een lekker stuk chocola.

5. De zon. We hebben zo'n heerlijke zomer achter de rug met schitterend weer. Ik krijg daar een heleboel energie van. Ik ga echt niet liggen bakken in de zon maar het leven lijkt zo vanzelf te gaan met mooi weer.

De Award geef ik door aan alle blogs die in de lijst hiernaast genoemd staan. Als ik 10 blogs noem die ik dagelijks bezoek en waar ik veel plezier aan beleef, doe ik een heleboel anderen tekort omdat er veel meer dan 10 blogs zijn die ik super vind. Daarbij hebben al zoveel bloggers hun award in ontvangst genomen en doorgegeven dat het een beetje mosterd na de maaltijd wordt, dat krijg je ervan als je een blogpauze in last.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette