zondag 13 september 2009

klusjes

De laatste dagen heb ik wat naaiklusjes gedaan die al heel lang lagen. De pyjama uit de vorige posting had ik bijvoorbeeld al voor de zomervakantie geknipt en zat al deels in elkaar.

Verder 2 broeken korter gemaakt, een joggingvest geborduurd (maar daarvan zijn de foto's zo slecht geworden, die laat ik hier niet zien). En het Kerstin vestje van een andere sluiting voorzien. Met drukkers kan het tenminste gedragen worden zonder dat je de binnenkant van de stof ziet. Jajeri moet het maar snel gaan dragen. Doordat de stof niet zo erg rekbaar is zal het snel te klein zijn hoewel ik toch maat 122/128 gemaakt heb.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook nog allemaal van die klusjes liggen, zucht. Ik wil ze deze week echt wegwerken, tussendoor dan maar.
    Het vestje is zo leuker hoor. Eigenlijk heb ik het persoonlijk wel weer een beetje gehad met dat geknoop (LOL). Dit is weer 'ns wat anders.
    Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er chique uit.Zou wel een foto willen zien waar ze het op aan heeft.Valt heel kort lijkt het.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette