zondag 11 oktober 2009

Sancho clubdag

Gister was de jaarlijkse Sancho clubdag. Een dag waarbij de clubleden van het forum van Sancho elkaar in levende lijve ontmoeten. Er waren heel veel verschillende workshops, stands om fournituren, stoffen en Tilda spullen te kopen, veel te eten en vooral gezelligheid.

Ik heb 's morgens de workshop "Tricot boordjes aanzetten" gevolgd die gegeven werd door Jenny. Nu kan ik wel tricot boordjes aanzetten maar Jenny kan dit zo ongelooflijk goed dat ik haar trucjes wel eens wilde leren. Linksonder zie je het resultaat, ik ben helemaal tevreden en ga van de week shirtjes maken met een mooiere boord erop dan ik voorheen altijd had. Rechtsonder sta ik zelf ook nog op de foto, verscholen achter mijn naaimachine.
Verder heb ik wat spulletjes gekocht en gekregen. Voor iedere deelnemer was er een tasje van Beauty VOF met een schitterend vlieseline boek en een zakje vol leuke hebbedingetjes. Knip had stapels recente bladeren geleverd om uit te delen en de 2 stapeltjes met stofjes aan de linkerkant zijn de stofpakketjes die ik mee naar huis heb genomen. Dank dames voor de leuke stofjes, die komen vast binnenkort ergens op een foto voorbij.

Ik had van te voren al het Tilda zomerboek besteld bij Yourzoap en dat heb ik gister op de bank door zitten bladeren. Ik was best moe na al dat geregel, geloop en de gezelligheid en dan is het goed uitrusten met een kop thee en een boek vol inspiratie.
De klosjes garen en de YoYo maker (helemaal links op de kartonnen dozen) komen van Beauty. Met de YoYo maker kun je makkelijk leuke bloemen maken. Leuk om eens samen met Quinty te doen tijdens een regenachtig weekend denk ik.

In de dozen zat patroonpapier. Niet dat ik dat nodig had maar het werd dit jaar voor de laatste keer verkocht door Monique dus ik heb toch maar 2 kilo meegenomen.
En dan nog 3 lappen stof. Een blauwe tricot met 'vlekken'. Een glibberige gekleurde tricot die ik zowaar voor mezelf gekocht heb. En een donkergrijze rib voor Romek. Alle 3 gekocht bij Megastoffen.

Kortom, een heel geslaagde dag, ik kijk alweer uit naar volgend jaar.

2 opmerkingen:

  1. Dat was weer een superdag zo te zien. En dan al die leuke hebbedingetjes, leuk!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt een super leuke dag gehad zo te zien !!
    En wat zit het boordje netjes!!
    Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette